Igor Velić, master inženjer saobraćaja, kritikovao je način izgradnju trotoara kod Muzičke škole, koji, na uštrb parking mesta, u jednom delu nema dovoljnu širinu za pešake koji su prinuđeni da se kreću saobraćajnicom.
Prilikom projektovanja parking mesta na prvom mestu mora se uzeti u obzir potrebe pešaka, dece, osoba sa invaliditetom, starijih lica i majki sa malom decom. To znači da ne mogu da okupiraju trotoari i pešačke staze i da se od njih otima prostor kako bi se zadovoljile potrebe motornog saobraćaja. Svakako, na trotoaru mora minimun da se ostavi 1,6 metara za pešake, rekao je Velić za sajt Ist media.
On smatra da gradska uprava u Boru ne razume i ne zna da sprovodi parking politiku, a jedan od razloga za to je zato što nema stručan i obrazovan kadar.
On upozorava da su ranjivi učesnici u saobraćaju prvi u hirejarhiji mobilnosti, i da se ovakvim izvođenjem parkinga svesno ugrožava bezbednost pešaka i vrši njihova diskriminacija u saobraćaju.