Tribina Medijska pismenost i kritičko mišljenje u doba veštačke inteligencije biće organizovana u ponedeljak 4. novembra u 13 sati u Narodnoj biblioteci Bor od 13 sati.
Tribinu organizacije Biblioteke plus uz podršku Ministarstva prosvete i OEBS-a, a možete se prijaviti putem e- mail adrese stadagledamo@gmail.com
Teme tribine su Medijska pismenost i kritičko mišljenje u doba veštačke inteligencije i Veštačka inteligencija i njene primene u obrazovanju.
Učesnici:
- Prof. dr Violeta Kecman, Peta beogradska gimnazija – kao nastavnica, autorka i stručna konsultantkinja u nacionalnim i međunarodnim projektima iz oblasti obrazovanja i medija, više od dve decenije bavi se obrazovanjem adolescenata i stručnim usavršavanjem nastavnika. Autorka je većeg broja udžbenika, priručnika i monografija u oblastima metodike nastave srpskog jezika i književnosti, medijske pedagogije i teatrologije. Dobitnica je nagrade UNESKA za upotrebu IKT alata i inovativnu metodiku nastave, kao i Svetosavske nagrade za doprinos razvoju obrazovanja i vaspitanja u Srbiji.
- Doc. dr Dobrinka Kuzmanović, Filološki fakultet – diplomirala je i doktorirala na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu. U svojoj doktorskoj disertaciji bavila se operacionalizacijom i empirijskom proverom konstrukta digitalne kompetencije i analizom prediktora postignuća učenika. Na polju naučno-istraživačkog rada bavi se razvojem i učenjem u digitalnom okruženju, digitalnom pismenošću učenika i zaposlenih u obrazovno-vaspitnim ustanovama, bezbednim ponašanjem dece i mladih na internetu. Bogato istraživačko iskustvo stekla je učešćem u međunarodnim i domaćim projektima (npr. OECD/PISA, OECD/TALIS, Global Kids Online, EU Kids Online, Learning for the 21st Century, CORE itd)
- Prof. dr Bojan Lazarević, Univerzitet Floride, Gejnsvil, SAD (video-obraćanje) – diplomirao je i magistrairao na Odeljenju za andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, a doktorirao u oblasti obrazovne tehnologije na Univerzitetu Nebraska–Linkoln (SAD), gde je završio i specijalističke studije u oblasti onlajn učenja. Pored ostalog, bavi se i mogućnostima primene i načinima uključivanja novih tehnologija, od multimedije, preko virtuelne i uvećane realnosti i sličnih inovacija, u obrazovanje i nastavu.