Vožnja automobilom državnim putem prvog reda od raskrsnice “Selište” ka Boru ne odaje utisak da se približavate gradu u kome “teku bakar i zlato” i u kome su zarade daleko veće od republičkog proseka, pa se samim tim i više novca sliva u republički budžet.
Četiri kilometara teško oštećenog asfalta na državnom putu I B 37 svaki dan predstavljaju opasnost za vozače, pa su u JP Putevi Srbije, u čijoj je to nadležnosti, našli rešenje. Umesto da konačno nalože asfaltiraje pomenute deonice, što obećavaju od 2017. godine, mahom uoči izbora, postavljeni su saobraćajni znaci opasnost na putu, a brzina kretanja svedena je na 60 km/h.
Ist media je od JP “Putevi Srbije” još 2017. godine zatražila odgovor na pitanje kada će biti urađena ta deonica koja prolazi kraj Šarbanovca, i u dopisu nam je odgovoreno da je to u planu upravo te godine.
Na odgovor smo insistirali kod Puteva Srbije i narednih godina, a da će put biti završen, potvrdan odgovor dobili smo 2019. pa i 2020. godine.
Ove godine pokušali smo da odgovor o datumu sanacije puta dobijemo od gradonačelnika Bora Aleksandra Milikića.
U razgovoru sa direktorom JP “Putevi Srbije” Zoranom Drobnjakom, dobio sam informaciju da će radovi na toj deonici biti završeni ove godine, ali sam zamolio da nadzorni organi nekada izađu na teren kako bi videli kako je posao urađen, rekao je Milikić, koji je podsetio da je na drugim deonicama tog puta asfalt pukao već posle godinu dana od asfaltiranja.
Kraj godine se bliži, i sve je manje vremena da se put asfaltira uoči zimskog perioda kada će sneg i led dodatno zagorčati život vozačima.
Ako nas Putevi Srbije demantuju u narednih mesec i po dana, biće dobro.