Privatizacija Teretnog transporta: socijalni program i štrajk glađu

259 0

BOR (IST Media, Ivana Milovanović) U preduzeću Teretni transport u toku je anketiranje zaposlenih o zainteresovanosti za socijalni program, koje će trajati do 25. novembra. Pravo na socijalni program prema Zakonu imaju samo zaposleni na neodređeno vreme, njih šezdeset dvoje, što u nepovoljnu poziciju stavlja 13 radnika, zaposlenih na određeno vreme, koji u ovom preduzeću rade preko tri godine. Iz tog razloga dvojica radnika stupila su u štrajk glađu, zahtevajući od poslovodstva da budu primljeni u stalni radni odnos.

 

07219016_(4)“Od nas trinaestoro, nas dvojica smo stupili u štrajk glađu da ne bismo ometali rad preduzeća. Mi tražimo pravo na socijalni program za sve nas koji nemamo rešenje za stalno. Svi mi imamo preko tri godine radnog iskustva u ovoj firmi, a preko30 godina radnog staža, a sada ćemo ostati bez ičega”, kaže za IST Media Bogoljub Bačilović, radnik Teretnog transporta.

 

Preduzeće Teretni transport od 2010. godine je u procesu restrukturiranja, a od avgusta prošle godine, kada je Agencija za privatizaciju prvi put objavila javni poziv za prodaju, u procesu privatizacije. Prema Zakonu, u toku perioda restrukturiranja nije moguće zapošljavati radnike na neodređeno, međutim, štrajkači podsećaju da su krajem prošle godine dva radnika u ovom preduzeću dobila stalno zaposelnje.

 

Direktor Teretnog transporta, Zvonko Petalinkar potvrdio je za IST Media da je dvoje radnika primljeno u stalni radni odnos u ovom periodu .

 

07219016_(6)“To su ljudi iz oblasti finansija, koji su primljeni zbog potrebe procesa privatizacije i ja za to imam usmeno odobrenje Agencije za privatizaciju. Sve je u njihovoj nadležnosti i ja ne mogu da idem protiv Zakona. Radnici koji su zaposleni na određeno vreme mogu zakonski ostvariti nadoknadu sa Zavoda u zavisnosti od dužine radnog staža“, rekao je Petalinkar.

 

On je dodao da je rukovodstvo predalo Unared pripremljen plan reorganizacije (UPPR) Privrednom sudu u Zaječaru i istakao da se nadaju pozitivnom odgovoru, s obzirom na to da preduzeće ima 28 registrovanih teretnih vozila i 22 priključna vozila i posluje pozitivno, a da problem prave stari dugovi i nagomilane kamate.

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X