Društvo

Preduzeće za stambene usluge ubuduće sa građanima oči u oči. Zakažite termin

BOR, (IST Media) Kako bi se poboljšala komunikacija između građana i Javno-komunalnog preduzeća za stambene usluge “Bor” (JKP “Bor”), ubuduće će svake srede i petka vrata tog preduzeća biti otvorena za pitanja građana.

U obaveštenju koje je potpisao direktor Slaviša Frišković, navodi se da će prijem građana biti organizovan svake srede i petka od 10 do 12 sati u prostorijama JKP “Bor”, počev od 20. novembra.

Cilj novog načina komunikacije je, kako se navodi, brže rešavanje problema građana iz oblasti stanovanja, tekućeg i investicionog održavanja, sanaciji oštećenja na zgradama ili objedinjena naplata komunalnih usluga.

Termini razgovora se zakazuju kod tehničkog sekretara na broj 423-188, ili lično.

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Povezani postovi

Meštani Suvaje posle tri decenije dobili uredno snabdevanje vodom. Srbija Ziđin Majning izdvojila 1,5 miliona evra

Ist Media

Raspisan tender za gradnju Evropskog vrtića u Boru vredan više od 600 miliona dinara 

Ist Media

Za mlade u Boru: Besplatne radionice digitalne i medijske pismenosti

Ist Media

Ovaj portal koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše korisničko iskustvo. Ukoliko ste saglasni sa ovim, molimo vas da potvrdite. Potvrdi Pročitaj više...

Politika privatnosti i kolačića
X