BOR, (IST Media, Foto: Dragan Novaković) Talentovani učenici osnovne škole „3. oktobar“ u Boru, učestvovali su u književnoj večeri pod simboličnim naslovom „Igra reči“, koja je, pod budnim okom nastavnika srpskog jezika i književnosti, Saše Čorbolokovića, održana u prepunoj sali Narodne biblioteke u Boru.
Cilj književne večeri je bio da ukaže kako na lepotu, moć i bogatstvo kako pisane, tako i izražajno pročitane ili izgovorene reči. Učestvovali su recitatori, mali književni stvaraoci, deca koja odlično glume, pevaju, recituju i sviraju.
Program je delo timskog rada, učitelja trećeg razreda Jelene Božović, Jelene Vukić, Olivera Ilića, profesorke muzičke kulture Ljubov Panasenko, profesorke istorije Jasminke Škiljević uz značajnu pomoć biblioterki Dečjeg odeljenja Vesne Jovanović i Marije Radosavljević“.
Program se odvijao u nekoliko segmenata, Zašto je važno čitati’?, čiji su autori učenici osmog razreda, Lepota izgovorene reči sa recitatorima, učenicima trećeg razreda), Lepota pisane reči, gde su predstavljeni pobednici literarnog konkursa povodom Dana škole, Igra asocijacije, i Kofer školskih uspomena sa emotivnom pričom i sećanjem Majde Kocmut na školske dane, učenice prve generacije ove škole.
„Meni se književno veče baš svidelo, bilo mi je lepo sa drugarima. Najviše mi se dopao smešan video snimak o čitanju, sviranje na klaviru i kad su Sofija, Dunja i Maša pevale. Obradovala sam se kad me je učiteljica pozvala da recitujem. Malo sam imala tremu kad smo probali, ali volela bih ponovo da učestvujem“, kaže Neda Ilić, učenica trećeg razreda.
Voditelji programa su bili učenici petog razreda Milan Radulović i Sara Mladenović, članovi novinarske sekcije.
,,Večeras sam prvi put vodila program sa svojim drugom Milanom i bilo mi je veoma zabavno i lepo. Ovo je sve jedno nezaboravno iskustvo jer nije lako izaći pred toliko dece i odraslih, a kamoli biti voditelj. Dali smo sve od sebe i verujem da se to videlo“, rekla nam je Sara.
Inače, novinarska sekcija škole „3. oktobar“ dugi niz godina igra značajnu ulogu u afirmaciji mladih talenata pisane reči.