Mediji će biti pod budnim okom RRA, OEBS-a ali i konkurentskih medija

615 0

Pravila Radiodifuzne agencije za emitere u toku predizborne kampanje

 

– Izborna lista može da zakupi dnevno najviše pet minuta programa na radiju i televiziji

 

– U toku kampanje izborna lista se može opredeliti za prilog od 30 minuta, ali u danu kada se ona emituje neće imati pravo na petominutni prilog

 

– Emiteri mogu da dnevno emituju maksimalno 90 minuta plaćenog predizbornog programa

 

– Javni servisi reklame političkih stranaka mogu emitovati u trajanju do šest minuta po satu, a komercijalni emiteri utrajanju do 12 minuta

 

– Emiteri istraživanja javnog mnjenja mogu objavljivati uz uslov da se imenije naručilac i ne u udarnim terminima informativnih emisija

 

– Televizije termine strankama ne mogu ustupiti u periOdu od 6 do 9 i od 19 do 23 časa, a radiostanice od 6 do 9 i od 15 do 19 časova

 

– Emiter nije dužan da emituje predizborni plaćeni program (novina)

 

– Emiter je dužan da u svojoj programskoj šemi unaprad odredi termine za plaćeni predizborni program koji tokom kampanje neće moći da se menja

 

– Izborna propaganda i objavljivanje procene rezultata izbora preko radio i TV stanica zabranjeni su 48 sati pre dana održavanja izbora pa sve do zatvaranja biračkih mesta

 

– Postupci protiv emitera koji budu kršili propisana pravila biće brži od redovnih i trajaće od nekoliko sati do nekoliko dana

 

– RRA će emiterima koji budu kršili pravila izricati opomene i javna upozorenja, odnosno oduzimati dozvole do 30 dana ili trajno

 

 

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Related Post

X