Mediji će biti pod budnim okom RRA, OEBS-a ali i konkurentskih medija

137 0

Pravila Radiodifuzne agencije za emitere u toku predizborne kampanje

 

– Izborna lista može da zakupi dnevno najviše pet minuta programa na radiju i televiziji

 

– U toku kampanje izborna lista se može opredeliti za prilog od 30 minuta, ali u danu kada se ona emituje neće imati pravo na petominutni prilog

 

– Emiteri mogu da dnevno emituju maksimalno 90 minuta plaćenog predizbornog programa

 

– Javni servisi reklame političkih stranaka mogu emitovati u trajanju do šest minuta po satu, a komercijalni emiteri utrajanju do 12 minuta

 

– Emiteri istraživanja javnog mnjenja mogu objavljivati uz uslov da se imenije naručilac i ne u udarnim terminima informativnih emisija

 

– Televizije termine strankama ne mogu ustupiti u periOdu od 6 do 9 i od 19 do 23 časa, a radiostanice od 6 do 9 i od 15 do 19 časova

 

– Emiter nije dužan da emituje predizborni plaćeni program (novina)

 

– Emiter je dužan da u svojoj programskoj šemi unaprad odredi termine za plaćeni predizborni program koji tokom kampanje neće moći da se menja

 

– Izborna propaganda i objavljivanje procene rezultata izbora preko radio i TV stanica zabranjeni su 48 sati pre dana održavanja izbora pa sve do zatvaranja biračkih mesta

 

– Postupci protiv emitera koji budu kršili propisana pravila biće brži od redovnih i trajaće od nekoliko sati do nekoliko dana

 

– RRA će emiterima koji budu kršili pravila izricati opomene i javna upozorenja, odnosno oduzimati dozvole do 30 dana ili trajno

 

 

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X