Pravila Radiodifuzne agencije za emitere u toku predizborne kampanje
– Izborna lista može da zakupi dnevno najviše pet minuta programa na radiju i televiziji
– U toku kampanje izborna lista se može opredeliti za prilog od 30 minuta, ali u danu kada se ona emituje neće imati pravo na petominutni prilog
– Emiteri mogu da dnevno emituju maksimalno 90 minuta plaćenog predizbornog programa
– Javni servisi reklame političkih stranaka mogu emitovati u trajanju do šest minuta po satu, a komercijalni emiteri utrajanju do 12 minuta
– Emiteri istraživanja javnog mnjenja mogu objavljivati uz uslov da se imenije naručilac i ne u udarnim terminima informativnih emisija
– Televizije termine strankama ne mogu ustupiti u periOdu od 6 do 9 i od 19 do 23 časa, a radiostanice od 6 do 9 i od 15 do 19 časova
– Emiter nije dužan da emituje predizborni plaćeni program (novina)
– Emiter je dužan da u svojoj programskoj šemi unaprad odredi termine za plaćeni predizborni program koji tokom kampanje neće moći da se menja
– Izborna propaganda i objavljivanje procene rezultata izbora preko radio i TV stanica zabranjeni su 48 sati pre dana održavanja izbora pa sve do zatvaranja biračkih mesta
– Postupci protiv emitera koji budu kršili propisana pravila biće brži od redovnih i trajaće od nekoliko sati do nekoliko dana
– RRA će emiterima koji budu kršili pravila izricati opomene i javna upozorenja, odnosno oduzimati dozvole do 30 dana ili trajno