LIDL SRBIJA izdvojila 1,5 miliona dinara za zaštitne vizire za više od 5.000 zdravstvenih radnika

63 0
Lidl prodavnica

Kompanija Lidl Srbija je podržala inicijativu UNICEF-a za obezbeđivanje zdravstvene opreme i donirala milion i po dinara za kupovinu zaštitnih vizira za 5.200 zdravstvenih radnika širom Srbije, a u cilju podrške zajednici i zdravstvenom sistemu Srbije u okolnostima širenja epidemije virusa Covid-19.

Sagledavajući potrebe zdravstvenih ustanova u novonastaloj situaciji, UNICEF je pozvao sve kompanije dobre volje da se pridruže prikupljanju novčanih sredstava kojim će se obezbediti što bolji uslovi lečenja zaraženih virusom, ali i zaštita onih koji daju svoj veliki doprinos – zdravstvenim radnicima.

UNICEF daje svoju punu podršku nacionalnim naporima u prevenciji i zaustavljanju epidemije Korona virusa, pre svega kroz nabavku kritično potrebne opreme za zdravstveni sistem, kao i kroz informisanje kako da se zaštitimo od virusa i kako da se održe usluge i pruži pomoć najranjivijim porodicama sa decom. Veoma cenimo doprinos privatnog sektora našem radu – i za redovne programe za decu i u vanrednim situacijama poput ove sa kojom se suočavamo. Zahvaljujem Lidlu Srbija i svim kompanijama koje su donirale UNICEF – i u uslovima ekonomske neizvesnosti kako bismo zajedno pomogli da sačuvamo živote u Srbiji“, rekla je Ređina De Dominićis, direktorka UNICEF-a u Srbiji.

U zajedničkom dogovoru, kompanija Lidl Srbija je usmerila novčana sredstva za zaštitu onih koji se danonoćno trude da na što bolji način brinu o zaraženima Korona virusom, a viziri su se pokazali kao dobro sredstvo zaštite.

Kao trgovinski lanac, trudimo se da u ovim trenucima hrana bude dostupna svima. Za to su posebno zaslužni naši timovi prodaje i logistike. Za prodavce, koji su u stalnom kontaktu sa potrošačima, uveli smo posebne mere zaštite, među kojima su i viziri koji štite celo lice. Naši lekari, medicinske sestre i drugi zdravstveni radnici, kao i zaposleni u Lidlovim prodavnicama i drugim trgovinama, uvek su tu za nas, i želeli smo da i za njih obezbedimo adekvatnu opremu. Svi oni su stvarno važni, a ovo je naš način da ih podržimo i zahvalimo im“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija, i dodatno zahvalila UNICEF-u na pokretanju ovakve inicijative.

Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nastaviće da osluškuje potrebe zajednice u ovoj izazovnoj situaciji kako bi pomogla svima kojima je pomoć neophodna, a poziva i druge kompanije koje su u mogućnosti da se pridruže inicijativi UNICEF-a i drugih organizacija.

PR tekst

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

Leave a comment

Your email address will not be published.

X