BOR, (IST Media) Na svečanoj ceremoniji u Boru, simboličnim presecanjem vrpce ispred Lidla u Zelenom bulevaru 26a, predstavnici Lidla Srbija i gradonačelnik Aleksandar Milikić, označili su početak operativnog poslovanja prvog savremenog diskontnog lanca u Srbiji.
Na isti način istovremeno su otvorene i prodavnice u Beogradu, Zrenjaninu, Kragujevcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu i Šapcu.
Veliki broj zainteresovanih Borana, koji su već od ranog jutra u redovima čekali otvaranje, na policama Lidla dočekao je asortiman od 1.500 proizvoda, kako naglašavaju u Lidlu, najboljeg odnosa cene i kvaliteta.
„Zahvalni smo našim potrošačima što su nas ovako toplo dočekali, državi Srbiji i lokalnim vlastima na stvaranju pozitivne klime koja je omogućila da smo danas ovde i svim našim partnerima koji su nam vrednim radom omogućili da ovaj važan zadatak završimo u rokovima koje smo obećali potrošačima. Ovom prilikom pozivamo potrošače da posete svoj Lidl, dožive jedinstveno iskustvo kupovine, i uvere se zašto je kupovina kod nas jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je na otvaranju predstavnica Lidla Srbija, Ivana Vićentić, uz podsećanje da trgovinski lanac Lidl ima jedinstvene cene proizvoda – od severa do juga Srbije.
Gradonačelnik Bora Aleksandar Milikić nije krio zadovoljstvo otvranjem Lidla, u nadi da će oštrija konkurencija uticati na niže cene proizvoda.

Nakon otvaranja, Lidl prodavnice nastavljaju sa radom tokom svakog dana u nedelji od 08 do 22 časa. Svim potrošačima na raspolaganju je veliki parking, čije je korišćenje za potrošače besplatno.
Neki od Lidl brendova koji se od danas mogu kupiti u Srbiji su: Fin Carre – u okviru koga se proizvodi i najprodavanija Lidlova mlečna čokolada, konditorski proizvodi Sonday, apetisani Alesto, hrana za bebe Lupilu, kozmetika Cien, kućna hemija W5, ali i drugi proizvodi čija se kontrola proizvodnje i kvaliteta odvija prema nemačkim standardima.
Ipak, Borani, koji su još od 6 sati izjutra počeli da formiraju red, najviše su bili zainteresovani za osnovne životne potrepštine: brašno, šećer, zejtin, ali i piletinu koja se prodavala po ceni od 120 dinara i banane za koje je trebalo izdvojiti 59 dinara po kilogramu.

Iako su od jutra bile velike gužve, nije zabeležen nijedan incident.
Akcijske ponude u ovom trgovinskom lancu počinju četvrtkom i ponedeljkom.
U Lidlu naglašavaju da predstavljaju lanac standardizovanih prodavnica, a one su u Srbiji građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla i veću energetsku efikasnost.
Novi koncept prodavnica u skladu je sa glavnim poslovnim ciljevima Lidla: pružiti svojim potrošačima najbolje iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti kompanija koja je odgovorna prema životnoj sredini.
Borski Lidl se prostire na oko 1.440 m2, i zapošljava više od 40 dobro obučenih radnika.