Kreativni učenici škole 3. Oktobar slikali po platou Doma kulture

144 0

 

BOR (Milica Živković, IST Media) Povodom obeležavanja 50. godina postojanja osnovne škole 3. oktobar, učenici su uz pomoć svojih učitelja i nastavnika organizovali odgovarajući program.

Pesničkom radionicom u Narodnoj biblioteci Bor pod nazivom „Kroz igru reči do pesme“ ovaj program je otvoren.

Poseta nižih razreda Narodnoj biblioteci – photo by Mima M. Živković

Učesnici članovi sekcije recitatora i mladi pesnici su ovom prilikom obnovili osnovne književne i teorijske pojmove, koji im mogu biti od pomoći u daljem pisanju.

Program je nastavljen posetom nižih razreda Narodne biblioteke Bor i Muzeja rudarstva i metalurgije, u kom je i zvanično otvorena likovna izložba najuspešnijih radova viših razreda ove škole.

Da svoju kreativnost iskažu na delu imali su mladi učesnici današnje radionice slikanjem platoa Doma kulture.

 

Slikanje platoa Doma kulture – photo by Mima M. Živković

„Cela radionica je na neki način, može se reči edukativna, ali ovo je pre svega promovisanje izuzetne saradnje koju naša škola ima sa ustanovama kulture u gradu i prezentacija naših darovitih učenika“ rekao je za IST Media, profesor srpskog jezika Saša Čorboloković.

Do kraja projekta su predviđeni čas iz istorije i geografije koji će biti održani u Konaku kneza Miloša u Brestovačkoj banji, a onda slede dani istraživača i sportski susreti.

 

Slikanje platoa Doma kulture – photo by Mima M. Živković

 

Slikanje platoa Doma kulture – photo by Mima M. Živković

 

 

 

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Nišville

Slične vesti

Počelo čišćenje korita reke Pek

Piše - 28. februar 2014. 0
MAJDANPEK, (IST Media, Ivan Popović) Nakon dogovora čelnika opštine Majdanpek i predstavnika Rudnika bakra Majdanpek u ovom gradu počelo je čišćenje…

Debakl Pepeljevca u Boru

Piše - 4. septembar 2012. 0
BOR, (Dragan Popaz) Borski zonaš nakon prošlonedeljnog poraza u Resavici zaigrao je kako najbolje ume i savladao tim Pepeljevca 4:0…

Napiši komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su obeležena sa *

X