BOR, (IST Media) Još uvek aktuelni predsednik Skupštine opštine Bor, Vidoje Adamović, zakazao je danas, kada ističe rok za sazivanje konstitutivne sednice parlamenta, njeno zasedanje za 10. april.
Na toj sednici biće potvrđeni mandati odbornika, odbornici će podneti zakletvu, biće izabran predsednik SO Bor i sekretar.
Za sada se još uvek nagađaju imena lica koja će činiti gradsku vlasat.
Ono što smo saznali, od devet članova opštinskog veća šest je pripalo Srpskoj naprednoj stranci, dok su socijalisti dobili mesto jednog zamenika, i jedno od tri mesta pomoćnika predsednika opštine.
Saznajemo da se uskoro može očekivati i zasedanje Skupštine Republike Srbije na kojoj bi jedna od tačaka dnevnog reda bila proglašenje opštine Bor gradom.
U tom slučaju, doći će do promena Statuta (saznajemo da je on već napisan) i da je u tom slučaju moguće povećati broj članova veća.
Dnevni red sednice predviđa se u 15 tačaka:
1. Izveštaj Izborne komisije opštine Bor o sprovedenim izborima
za odbornike Skupštine opštine Bor na dan 4. marta 2018. godine;
2. Predlog Rešenja o obrazovanju Verifikacionog odbora
za potvrđivanje mandata odbornika Skupštine opštine Bor;
3. Predlog Odluke o potvrđivanju mandata odbornika
Skupštine opštine Bor i polaganje zakletve;
4. Predlog Odluke o prestanku mandata odbornika
Skupštine opštine Bor;
5. Predlog Odluke o utvrđivanju prestanka funkcije predsednika
Skupštine opštine Bor;
6. Predlog Odluke o utvrđivanju prestanka funkcije zamenika
predsednika Skupštine opštine Bor;
7. Izbor predsednika Skupštine opštine Bor;
8. Izbor zamenika predsednika Skupštine opštine Bor;
9. Predlog Rešenja o utvrđivanju prestanka funkcije sekretara
Skupštine opštine Bor;
10. Predlog Rešenja o postavljenju sekretara Skupštine opštine Bor;
11. Predlog Odluke o prestanku mandata izvršnih organa opštine Bor;
12. Izbor predsednika opštine Bor;
13. Izbor zamenika predsednika opštine Bor;
14. Izbor članova Opštinskog veća opštine Bor;
15. Predlog Rešenja o izboru predsednika, zamenika predsednika
i članova Administrativno-mandatne komisije.