Kompanija Heineken najkreativniji oglašivač godine

264 0

Stručni žiri Međunarodnog festivala kreativnosti „Kanski lavovi“ procenio je da je kompanija Heineken najkreativniji oglašivač godine.

 

Ova prestižna nagrada se svake godine dodeljuje kompanijama koje su se na uspešan i originalan način predstavile na tržištima širom sveta. Prema proceni žirija, Heineken je još jednom dokazao da inspirativnim načinom plasmana svojih proizvoda pomera granice kreativnosti.

 

Heineken logo

 

U objašnjenju stručnog žirija stoji da Heineken posluje na inovativan način i marketing timovima pruža mogućnost i slobodu da eksperimentišu i pomeraju granice kreativnog poslovanja, ujedno zadržavajući jedinstvenost koja odlikuje brendove ove kompanije.

 

Heineken je kompanija koja je u poslednje tri godine osvojila 41 „Zlatnog lava“ uključujući i prestižni „Gran pri“ 2013. godine u kategoriji „Kreativna efektivnost“.

 

Međunarodni festival „Kanski lavovi“ predstavlja najveću svetsku proslavu kreativnosti u svetu komunikacija, a kompanija Heineken će u junu 2015. godine u Kanu primiti nagradu kao potvrdu svojih kreativnih sposobnosti.

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X