Kompanija Heineken najkreativniji oglašivač godine

346 0

Stručni žiri Međunarodnog festivala kreativnosti „Kanski lavovi“ procenio je da je kompanija Heineken najkreativniji oglašivač godine.

 

Ova prestižna nagrada se svake godine dodeljuje kompanijama koje su se na uspešan i originalan način predstavile na tržištima širom sveta. Prema proceni žirija, Heineken je još jednom dokazao da inspirativnim načinom plasmana svojih proizvoda pomera granice kreativnosti.

 

Heineken logo

 

U objašnjenju stručnog žirija stoji da Heineken posluje na inovativan način i marketing timovima pruža mogućnost i slobodu da eksperimentišu i pomeraju granice kreativnog poslovanja, ujedno zadržavajući jedinstvenost koja odlikuje brendove ove kompanije.

 

Heineken je kompanija koja je u poslednje tri godine osvojila 41 „Zlatnog lava“ uključujući i prestižni „Gran pri“ 2013. godine u kategoriji „Kreativna efektivnost“.

 

Međunarodni festival „Kanski lavovi“ predstavlja najveću svetsku proslavu kreativnosti u svetu komunikacija, a kompanija Heineken će u junu 2015. godine u Kanu primiti nagradu kao potvrdu svojih kreativnih sposobnosti.

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

Leave a comment

Your email address will not be published.

X