BOR (IST Media, Ivana Milovanović) Za finansiranje turističke promocije u 2015. godini iz budžeta Opštine Bor izdvojeno je oko 600.000 dinara i taj je novac utrošen na učestvovanje na manifestacijama i štampanje propagandnog materijala, kažu iz Turističke organizacije.

“Prvobitno je bila namera da potrošimo oko 800.000 dinara, ali pošto nismo organizovali Dane Brestovačke banje, taj je iznos umanjen za oko 200.000 dinara”, kaže za IST Media Žaklina Tufonić, direktorka Turističke organizacije Bor.
Na poslednjoj sednici SO Bor, odbornici su raspravljali o sumi od 2.500.000 dinara, koja se odvaja za finansiranje Turističke organizacije Bor i zahtevali da se deo novca namenjenog za promociju turizma na društvenim mrežama preusmeri za socijalnu pomoć.
„U materijalima za sednicu, koje su odbornici imali pred sobom, predstavljen je samo poslednji od ciljeva i indikatora Turističke organizacije – promocija na društvenim mrežama, dok su preostala dva: štampanje materijala i učestvovanje na manifestacijama izostavljeni. Ne mislim da su preostala dva namerno izostavljena, već smatram da je to bila nesmotrena greška”, istakla je Tufonić i dodala da za održavanje fejzbuk strane TO nije potrošen ni dinar.

„Za fejzbuk stranu nismo predvideli sredstva, te ona stoga nisu ni mogla biti potrošena. Naš sajt i naloge na društvenim mrežama održavaju zaposelni u okviru svojih aktivnosti, i sredstva nam za te svrhe nisu ni potrebna,“ rekla je Tufonić.
Veći deo te sume, namenjene turističkoj promociji, oko 1.800.000 predstavlja sopstvene prihode TO.
“To je novac koji dobijamo na osnovu donacija i projekata na kojima učestvujemo. Iz tih sredstava trošimo onoliko koliko zaradimo”, rekla je Tufonić za IST Media.
Poslednjim rebalansom budžeta Opštine Bor, ukupna sredstva za finansiranje Turističke organizacije Bor u 2015. godini iznose oko 6.500.000 dinara i utrošena su za plate zaposlenih, tekuće troškove i redovne aktivnosti TO.