Nakon što se Redakciji Ist media javilo nekoliko sugrađana koji su bili žrtve prevare koju je navodno plasirao Maksi na Facebook-u, na šta je reagovala i Kompanija Delez Srbija saopštenjem da je reč o prevari, koristimo priliku da sugrađane podsetimo na još jednu.
Reč je o sponzorisanim objavama na FB u kojima se navodi da Pošta Srbije prodaje izgubljene pakete po ceni od 235 dinara (gle simbolike!). I iz ovog Javnog preduzeća poručuju da su u pitanju lažni profili i lažne objave i da su slučaj prijavili nadležnima.
O načinima kako da izbegnete ovakav vid prevare informišite se na sajtu JP Pošta Srbije (OVDE)
Kako su i oni naveli, digitalizacija, nove tehnologije, online plaćanja i upotreba interneta postali su svakodnevica svih nas.
Ko je i koliko od nas vičan da se sa tim izbori, individualna je stvar. Opšta preporuka građanima je da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove i da ne unose svoje podatke, posebno ne broj bankovnog računa.
Pošta Srbije periodično sprovodi javne licitacije (fizičke), u prostorijama sedišta radnih jedinica – prodaje robe sadržane u neisporučivim pošiljkama, odnosno pošiljkama koje nije bilo moguće uručiti ni primaocima ni pošiljaocima, a nakon isteka zakonskog roka za čuvanje, i to u svemu u skladu sa zakonskim odredbama, navode na sajtu Pošta Srbije.
Za sva pitanja, sumnje i nedoumice, korisnici mogu da se obrate putem Kontakt centra JP Pošta Srbije na brojeve 0700 100 300 i 011 3607 788, radnim danima od 8 do 20 časova i subotom, nedeljom od 8 do 15 časova (OVDE).