Društvo

JKP “Toplana” o problemima sa grejanjem informiše Borane samo preko Fejsbuka

toplana

BOR – Borani koji koriste usluge JKP “Toplana” a ne koriste Fejsbuk, nisu u mogućnosti da saznaju zbog čega nemaju grejanje, kada će ga ponovo dobiti i gde je nastao problem.

Ovo je zaključak, nakon što se o sinoćnjem proboju magistralnog vrelovoda u Slatinskom naselju, zbog čega su bez grejanja ostali korisnici u naseljima “Novi gradski centar” i “Metalurg”, saznalo samo preko Fejsbuk strane Grada Bora.

O problemu sa grejanjem obaveštenje nije postavljeno čak ni na Fejsbuk strani JKP “Toplana” ali ni na sajtu toplana.rs, gde je poslednja ažurirana informacija sa datumom 6. novembar.

Iako Borane u ove ledene dane, pored situacie sa epidemijom, najviše zanima zbog čega su im radijatori u stanovima hladni, menadžment Toplane servisne informacije već duže vreme ne prosleđuje lokalnim internet medijima koje u Boru prati više od 30.000 građana.

Internet mediji u Boru imali su problema i sa servisnim informacijama iz JKP “Vodovod” i EPS-a, ali je taj problem, na zadovoljstvo potrošača, rešen.

 

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Povezani postovi

Meštani Suvaje posle tri decenije dobili uredno snabdevanje vodom. Srbija Ziđin Majning izdvojila 1,5 miliona evra

Ist Media

Raspisan tender za gradnju Evropskog vrtića u Boru vredan više od 600 miliona dinara 

Ist Media

Za mlade u Boru: Besplatne radionice digitalne i medijske pismenosti

Ist Media

Ovaj portal koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše korisničko iskustvo. Ukoliko ste saglasni sa ovim, molimo vas da potvrdite. Potvrdi Pročitaj više...

Politika privatnosti i kolačića
X