BOR – Borani koji koriste usluge JKP „Toplana“ a ne koriste Fejsbuk, nisu u mogućnosti da saznaju zbog čega nemaju grejanje, kada će ga ponovo dobiti i gde je nastao problem.
Ovo je zaključak, nakon što se o sinoćnjem proboju magistralnog vrelovoda u Slatinskom naselju, zbog čega su bez grejanja ostali korisnici u naseljima „Novi gradski centar“ i „Metalurg“, saznalo samo preko Fejsbuk strane Grada Bora.
O problemu sa grejanjem obaveštenje nije postavljeno čak ni na Fejsbuk strani JKP „Toplana“ ali ni na sajtu toplana.rs, gde je poslednja ažurirana informacija sa datumom 6. novembar.
Iako Borane u ove ledene dane, pored situacie sa epidemijom, najviše zanima zbog čega su im radijatori u stanovima hladni, menadžment Toplane servisne informacije već duže vreme ne prosleđuje lokalnim internet medijima koje u Boru prati više od 30.000 građana.
Internet mediji u Boru imali su problema i sa servisnim informacijama iz JKP „Vodovod“ i EPS-a, ali je taj problem, na zadovoljstvo potrošača, rešen.