BOR, (IST Media) Hotel „Jezero“ na Borskom jezeru nema agresivnu reklamu, ali se za njega zna i u zemlji i u inostranstvu zahvaljujući preporukama zadovoljnih gostiju i posredstvom hotelskog sajta i „Fejsbuka“. Još jedna dobra prilika da se ovaj hotel sa četiri zvezdice predstavi i turističkim agencijama i pojedinačnim gostima jesu sajmovi turizma. Već u februaru hotel „Jezero“ učestvovaće na dva (oba međunarodna): od 12. do 14. februara u Sofiji i od 19. do 22. u Beogradu.
„Krajem prošle godine uspostavili smo saradnju sa bugarskom turističkom agencijom „Yubim“, pa je 2015. godinu u našem hotelu dočekalo više od sto gostiju iz Bugarske. Pošto su i gosti i predstavnici njihove turističke organizacije bili zadovoljni, dobili smo poziv od „Yubima“ da budemo njihovi gosti na Međunarodnom sajmu turizma u Sofiji koji se održava od 12. do 14. februara“, kaže upravnica hotela „Jezero“ Milica Milovanović.
„Gostima iz Bugarske naš hotel je blizu, a oni koji znaju za nas i vole da letuju na Borskom jezeru. Zato je Bugarska naše ciljno tržište. Na Sajmu u Sofiji sve vreme ćemo biti na našem štandu i u najboljem svetlu predstaviti naš hotel i bugarskim turističkim agencijama i pojedinačnim gostima. Očekujem da ćemo sklopiti ugovore jer imamo različite ponude: vikend, letnje, godišnje, ali i ponude za proslavu Dana žena i Nove 2016. godine“, – nada se Milica Milovanović.
Još više, menadžment hotela „Jezero, kao i njegov vlasnik, Rudarsko-topioničarski basen Bor, očekuju od Međunarodnog sajma turizma u Beogradu koji će biti održan od 19. do 22. februara.
„Najviše naših gostiju iz inostranstva su iz Rumunije, Bugarske i Italije. Pošto su zadovoljni našom uslugom, sadržajima i okolinom, mnogi su već rezervisali mesto i ove godine. Na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu srešćemo se sa izlagačima iz više zemalja. Zato nam je ovaj sajam važan da i gostima u regionu predstavimo naš hotel u što boljem svetlu, da nastavimo saradnju sa dosadašnjim partnerima i da sklopimo ugovore sa novim turističkim agencijama, ali i da se predstavimo potencijalnim pojedinačnim gostima“, kaže upravnica hotela „Jezero“.
„Na ovaj sajam dolaze mnoge turističke agencije iz zemlje i inostranstva da predstave svoje programe i to je dobra prilika da uspostavimo saradnju sa njima. Osim gostiju iz regiona, naša ciljna grupa su i gosti iz Beograda i Vojvodine, koji su i do sada bili naši stalni i najčešći posetioci“, ističe Milica Milovanović.
Na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu od 19. do 22. februara hotel „Jezero“ na Borskom jezeru imaće zajednički štand sa Turističkom organizacijom Bora.