Hotel Jezero na sajmu u Bugarskoj

296 0

BOR, (IST Media) Hotel „Jezero“ na Borskom jezeru nema agresivnu reklamu, ali se za njega zna i u zemlji i u inostranstvu zahvaljujući preporukama zadovoljnih gostiju i posredstvom hotelskog sajta i „Fejsbuka“. Još jedna dobra prilika da se ovaj hotel sa četiri zvezdice predstavi i turističkim agencijama i pojedinačnim gostima jesu sajmovi turizma. Već u februaru hotel „Jezero“ učestvovaće na dva (oba međunarodna): od 12. do 14. februara u Sofiji i od 19. do 22. u Beogradu.

 

hotel jezero

 

“Krajem prošle godine uspostavili smo saradnju sa bugarskom turističkom agencijom „Yubim“, pa je 2015. godinu u našem hotelu dočekalo više od sto gostiju iz Bugarske. Pošto su i gosti i predstavnici njihove turističke organizacije bili zadovoljni, dobili smo poziv od „Yubima“ da budemo njihovi gosti na Međunarodnom sajmu turizma u Sofiji koji se održava od 12. do 14. februara”, kaže upravnica hotela „Jezero“ Milica Milovanović.

 

“Gostima iz Bugarske naš hotel je blizu, a oni koji znaju za nas i vole da letuju na Borskom jezeru. Zato je Bugarska naše ciljno tržište. Na Sajmu u Sofiji sve vreme ćemo biti na našem štandu i u najboljem svetlu predstaviti naš hotel i bugarskim turističkim agencijama i pojedinačnim gostima. Očekujem da ćemo sklopiti ugovore jer imamo različite ponude: vikend, letnje, godišnje, ali i ponude za proslavu Dana žena i Nove 2016. godine”, – nada se Milica Milovanović.

 

Još više, menadžment hotela „Jezero, kao i njegov vlasnik, Rudarsko-topioničarski basen Bor, očekuju od Međunarodnog sajma turizma u Beogradu koji će biti održan od 19. do 22. februara.

 

“Najviše naših gostiju iz inostranstva su iz Rumunije, Bugarske i Italije. Pošto su zadovoljni našom uslugom, sadržajima i okolinom, mnogi su već rezervisali mesto i ove godine. Na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu srešćemo se sa izlagačima iz više zemalja. Zato nam je ovaj sajam važan da i gostima u regionu predstavimo naš hotel u što boljem svetlu, da nastavimo saradnju sa dosadašnjim partnerima i da sklopimo ugovore sa novim turističkim agencijama, ali i da se predstavimo potencijalnim pojedinačnim gostima”, kaže upravnica hotela „Jezero“.

 

hotel IMG_4518

 

“Na ovaj sajam dolaze mnoge turističke agencije iz zemlje i inostranstva da predstave svoje programe i to je dobra prilika da uspostavimo saradnju sa njima. Osim gostiju iz regiona, naša ciljna grupa su i gosti iz Beograda i Vojvodine, koji su i do sada bili naši stalni i najčešći posetioci”, ističe Milica Milovanović.

 

Na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu od 19. do 22. februara hotel „Jezero“ na Borskom jezeru imaće zajednički štand sa Turističkom organizacijom Bora.

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

There are 1 comments

  1. dragan donji milanovac |

    Pravo malo cudo koje je ovaj turisticki biser bora vraceno u turisticki zivot. U stvari nije to neka filozofija,dobar marketing,ponuda svega onoga sto Vam je priroda podarila i rezultati dolaze sami.Zao mi je sto je milanovacki hotel postao crni biser turizma na turistickoj mapi srbije,ali to je pitanje za vise istance jako je doslo do lose procene i privatizacijem,a cenu sunovrata najvise osecaju zitelji samog mesta.U svakom slucaju sve najbolje i srecno Vam bilo u novim sezonama.Pozdrav…..

    Odgovori

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X