Još uvek nije poznato šta je uzrok problema.

Kompanija je poslednji put imala sličan problem 2008. godine, kada je mreža imala 150 milion korisnika – danas ovu društveno mrežu mesečno koristi oko 2.3 milijarde ljudi.

Platforme koje se svakodnevno koriste – Fejsbuk, Instagram, kao i dve aplikacije za dopisivanje – Vatsap i Mesindžer – bile su skoro potpuno nedostupne. Instagram od jutros radi, a druge aplikacije se ponovo pokreću.

„Svesni smo da neki korisnici imaju problem da pristupe aplikacijama koje funkcionišu u okviru Fejsbuk porodice“, napisano je u saopštenju kompanije.

Nakon što su na društvenim mrežama počele da se šire glasine o uzrocima, kompanija je saopštila da problemi u radu nisu rezultat takozvanih DDoS[Distributed Denial of Service] napada. Ti napadi izgledaju kao da ogroman broj računara pokušava da poseti sajt ili mrežu što dovodi do preopterećenja i blokade rada.

Televizija NBC Njuz [NBC Newsobjavila je da je do prekida u radu došlo zbog „preopterećenih“ baza podataka.