Projekat „Mladi“ ima za cilj povećanje medijske pismenosti među mladima i povećanje aktivizma mladih ljudi koji su u Srbiji. Ovo je trogodišnji projekat i u okviru njega planirano je 12 debata u gradovima Srbije, a teme debata su prilagođene problemima mladih u njihovoj sredini.
Bor je jedan od retkih gradova koji je osetio potrebu da podrži određene sadržaje koji su namenjeni mladim ljudima. Mladi žele da budu medijski pismeni i informisani i ovo je način da ih uputimo kako da doživljavaju medije, kako da razaznaju prave i lažne informacije i kako da se ponašaju kao odgovorni građani, istakla je Snežana Milošević, generalna sekretarka poslovnog udruženja Lokal pres iz Kragujevca.
Debata na temu „Aktivizmom mladih do ekološke svesti i savesti“, okupila je dvadesetak mladih iz Bora. O ekološkoj situaciji u Boru i očuvanju životne sredine govorili su Anita Demiri, član tima za monitoring kvaliteta vazduha i Jovan Janjić, projekt menadžer Doma omladine u Boru.
Na predhodnim debatama smo se trudili da pokažemo mladima zašto je medijska pismenost važna, pomogli smo im da osim što znaju da prepoznaju dezinformacije, lažne vesti, govor mržnje, mi smo im pomogli da saznaju ko da reaguju na digitalno nasilje, govor mržnje, kako da se zaštite i kome da prijave, naglasila je Ivana Jovanović, projektna asistenkinja u Institutu za medije i različitost zapadni Balkan.