BORANI OGORČENI lošim kvalitetom grejanja. ODJAVLJIVANJE korisnika poslovna tajna

1963 3
BOR, (IST Media, foto: arhiva istmedia) Loš kvalitet uglja ili kvarovi na toplovodu? Ovo su dva pitanja koja se postavljaju ovih dana u Boru, u kome su i pored niske spoljne temperature radijatori u stanovima tek mlaki. Korisnici usluga su ogorčeni zbog hladnih stanova i činjenice da grejanje plaćaju tokom cele godine, a da su i pored toga prinuđeni da se dogrevaju klima uređajima i radijatorima na struju.

I dok zvaničnici u “Toplani”, koja zagreva više od 90 odsto stambenih jedinica, kažu da je posredi ozbiljan kvar, radnici tog preduzeća otkrivaju za IST Media da je u pitanju loš kvalitet uglja, i da se često kuburi sa zalihama na lageru.

To potvrđuje i činjenica da je RTB nedavno pozajmilo Toplani oko 800 tona uglja visokokalorične vrednosti. Ovo je za IST Media potvrđeno u tom preduzeću.

Direktor Toplane Milutin Simić, rekao je medijima da je loš kvalitet grejanja posledica velikog kvara na čijem se otklanjanju, kako je rekao, “intenzivno radi”.

On je izrazio nadu da će problem brzo biti rešen, ali da će nakon toga biti potreban period za stabilizaciju sistema.

Sa druge strane, radnici Toplane tvrde da je u Bor dopremljen ugalj lošeg kvaliteta, da on više liči na “blato”, i da se zbog toga meša sa zalihama kvalitetnog uglja sa lagera.

Ugalj za ovogodišnju grejnu sezonu, ukupno 41.000 tona po ceni od 495 miliona dinara, nabavljen je neposrednom pogodbom od firme “MBM” iz Uba, pošto se na tender za nabavku niko nije javio.

“Posao smo zaključili sa firmom ’’MBM’’ jer je samo njihov ugalj odgovarao kvalitetom, a posao je zaključen pošto se niko nije javio na tender, što predviđa zakon”, rekao je Simić.

On je uoči grejne sezone rekao da po prvi put Topolana dobavljaču nije dala menicu za plaćanje, već je menicu dao dobavljač ukoliko ne ispoštuje dogovor.

Zbog slabog grejanja, u nekim školama su skraćeni časovi, a u bolnici se ležeći pacijenti dogrevaju grejalicama.

Prema našim saznanjima, veliki broj Borana se odlučuje na isključenje sa sistema centralnog grejanja, ali u ovom javnom preduzeću kažu da je informacija o broju dobrovoljnog isključenja sa sistema grejanja “poslovna tajna”.

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

There are 3 comments

  1. I treba se odjaviti svaki covek,placamo bezveze 12 meseci grejanje a imamo samo 2 meseca. Bruka i sramota i za grad i za radnike toplane. Puu !!!

    Odgovori
    1. Dragi sugrađani biće te , u celini zadovoljni, plaćate grejanje tokom cele godine i u toku kalendarske godine ste zadovoljni kvalitetom grejanja. Zimi se po malo smrzavate, a leti viševpregrejavate. U proseku, temperature u stanovima zadovoljava nakaradne standarde tokom cele godine. “Posao kretena je da kretenima kaže da su kreteni”

      Odgovori

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X