BOR, (IST Media) Borani koji ne provode vreme kraj ekrana borskih medija, nemaju način da se informišu o tome da li je nakon dva dana neispravne vode za piće, ona od danas upotrebljiva, i šta su pokazale najnovije analize Zavoda za javno zdravlje.
I pored modernih komunikcija koje pruža Internet, JKP Vodovod se opredelio da informacije o ispravnosti vode emituje isključivo preko borskih elektronskih medija, pa su Borani na radnim mestima uskraćeni za ove bitne informacije.
Juče smo pokušali da informaciju dobijemo od direktora JKP Vodovod Slaviše Friškovića, ali se on nije javljao na mobilni telefon, zbog čega smo ostali uskraćeni o stanju vode na izvorištma.
Vodovod je otvorio svoj facebook profil, ali kada smo pokušali da se preko te društvene mreže informišemo o situaciji sa vodom, uočili smo da je poslednji put vest ažurirana marta 2012. godine.
Borski Vodovod nema ni svoju web stranicu ni twitter nalog, pa se zbog nemogućnosti da informišemo našu mnogobrojnu publiku – izvinjavamo.
Zaključujemo da su odredbe Zаkonа o zаštiti potrošаčа koje se odnose nа Usluge od opšteg ekonomskog interesа (člаn od 83. do 92) u potpunosti zаnemаrene.
Ipak podsećamo direktora Friškovića da član 92 Zakona o potrošačima predviđa da su pružаoci uslugа od opšteg ekonomskog interesа dužni dа uspostаve lаko dostupne i besplаtne telefonske linije zа pomoć potrošаčimа.
Kazna za izbegаvаnje ove obаveze prema prаvnim licimа je od 300.000 do 2.000.000 dinаrа.