Ambasador Belorusije u Srbiji: Bor je prelep a RTB izuzetan

871 0

BOR, (IST Media, foto: RTB/LJ. Aleksić) Imam 58 godina i prvi put u svom životu vidim šta je pravi rudnik – rekao je beloruski ambasador Valerij Briljov nakon današnjeg razgledanja borskog rudnika i topionice.

On je ocenio da u RTB-u rade vrhunski stručnjaci, kompanija je izuzetna i sve je veoma čisto.

„Ljudski faktor je presudan da sve u Boru bude ovako savršeno i mislim da, sve što zamislite, zaista možete i ostvariti. Zaljubljen sam u Srbiju i ovaj kolektiv, a u Bor ću se svakako opet vratiti“, rekao je Briljov.

Generalni direktor RTB Bor, Blagoje Spaskovski, rekao je da je, kada se kompanija opredeljivala čije će kamione nabaviti za transport rude i jalovine, prednost dobio beloruski „belaz“ jer mu je kvalitet ravan konkurenciji, a cena znatno niža.

„Radnici su danas zadovoljni kamionima koje voze, kvalitetom, amortizacijom, pa i klima uređajima u kabinama. Menadžment je, s druge strane, zadovoljan učincima. Zato smo unificirali opremu i danas u Boru i Majdanpeku ukupno rade 42 kamiona-dampera marke „belaz,“ istakao je Spaskovski.

Da ambasador Belorusije u Srbiji, Njegova ekselencija Valerij Briljov zaista voli Srbiju i ljude koji žive ovde, te da nije reč o protokolarnoj diplomatskoj ljubaznosti kada u izjavi novinarima i doslovce kaže „zaljubljen sam u sve vas“, govori podatak da se prilikom „osvajanja“ još jednog u nizu diplomatskih mandata sa predsednikom Lukašenkom grčevito borio da dođe u Srbiju.

Valerij Briljov je svoj diplomatski rang „izvanredni i opunomoćeni ambasador Belorusije“ ispekao u ondašnjoj Saveznoj Republici Jugoslaviji u periodu 1998-2001. godina.

Pošto nije uobičajeno da ista osoba dvaput bude ambasador u jednoj zemlji, bilo je diskutabilno da li će 2017. Belorusiju moći da predstavlja opet iz Srbije, a to mu je, kako kaže, bila najveća želja. „Rekao sam predsedniku Lukašenku da to više nije ista zemlja i tako se izvukao“ – ispričao je na tečnom sprskom ambasador Briljov.

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

There are 1 comments

  1. Jedan mudar covek (moj muz) rece (to vazi za danasnja teska vozila), sve sto se zavrsava sa “AZ” je govno (ili pristojno receno , loseg kvaliteta) …pocevsi od BelAZ, KamAZ ,UAZ , KrAZ, GmAZ ..i ostalh AZ-a…kvalitet celika nula, el. motor vrti, a tocak (felna) pojela sve brezone i stoji u mestu toliko od AZ, muci se vari , budzi izmisljaj samo da ide, e zato je jeftinija od konkurencije, ali sa kupovinom rezervnih delova koji stradaju vrlo brzo, ubrzo dostigne cenu CAT-a (Caterpillar), Komatsu-a, Hitachi-a i toliko o najjeftinijim ponudama koji iscrpe radnike koji rade na odrzavanju istih kao i novcane resorse…Evo jednog primera Mitsubishi dzipa, sidje mehanicar ispod njega uzme kljuc i matica samo kaze “cak” i mozes je na dalje rukom odvijati, e to je kvalitet celika koji imaju Japanske masine dok na novoj Ladi Nivi odvijes kljucem i neznas dal ide sve teze i teze ili ti postajes jaci 😀 ….ubice nas AZ sAZ rezervni delovi rudariiii…SRECNO

    Odgovori

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X