Upravni odbor smenio urednika borske TV, u ŠRIF-u demantuju

361 0

BOR, 23. februara 2012. (Saša Trifunović, Ist media) Članovi Upravnog odbora javnog preduzeća “Štampa, radio i film” (borska radio-TV), većinom glasova izglasali su smenu vršioca dužnosti glavnog i odgovornog urednika Miloljuba Miloševića.

 

Za ovu odluku glasalo je pet od devet članova UO, a sednicu su, kako smo obavešteni, napustili direktor ŠRIF-a Vladan Novović i tri člana tog tela iz redova zaposlenih.

 

Međutim, na sajtu Radio-TV Bor se negira da je Milošević smenjen To je objašnjeno time da predsednik UO Zvonko Marković nije obrazložio odluku o smeni, niti je smenu uvrstio u dnevni red sednice. Za to, kako tvrde na sajtu, Marković nije dobio saglasnost direktora Novovića, čime je, između ostalog, prekršen Statut preduzeća i Poslovnik o radu UO.

 

Marković, za Ist Media, međutim, smenu Miloševića obrazlaže propustom u uređivačkoj politici.

 

„Ima više razloga za smenu Miloševića, a jedan je i taj što je, suprotno Zakonu o radiodifuziji, pustio „određeni“ spot uprkos jednoglasnoj odluci UO da se emitovanje tog spota prekine. Osim toga, u programima se potpisivao kao urednik iako je vršilac dužnosti i sa zakašnjenjem je dostavljao izveštaj o svom radu.

 

Milošević, ipak ponavlja da je njegova smena nelegitimna, jer se njom krši poslovnik i Statut.

 

Kako smo se uverili, reč je o političkom spotu kojim se reklamiraju Ujedinjeni regioni Srbije, a koji je emitovan u udarnom terminu borske TV.

 

Milošević nije negirao da je spot emitovan, ali napominje da se to dogodilo samo jedanput i to u paketu reklama prethodno kupljene emisije iz kompenzacije.

 

„Nismo mogli da znamo da se u paketu reklama nalazi i taj spot. On je emitovan samo jedanput, nakon čega smo odlučli da sa programa skinemo emitovanje spornog spota“, rekao nam je Milošević.

 

Smena Miloševića izazvala je burna reagovanja na borskoj političkoj sceni i u vladajućoj koaliciji, gde odnosi sigurno više neće biti kao pre.

 

O daljem toku događaja čitaćete danas na stranicama web portala Ist media.

 

Sadržaj sa sajta može se preneti samo uz poštovanje USLOVA KORIŠĆENJA

Slične vesti

There are 1 comments

  1. Pingback: Novinari brane urednika TV Bor Miloljuba Miloševića, traže smenu predsednika UO | Ist Media – Bor

Napiši komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X