U današnje vreme, da bi uspešno prodali ili izdali nekretnine koje su u našem posedu, moramo dobro da osmislimo kako da oglasimo svoj proizvod – kuću, stan, poslovni prostor, i pod obavezno da koristimo internet i sajtove koji se bave nekretninama.
Na sajtovima vezanim za nekretnine postoji veliki broj posetilaca koji možda baš traže ono što vi nudite.
Postoji nekoliko proverenih koraka koje treba ispratiti kako bi Vaša nekretnina imala veće šanse da pronađe potencijalnog kupca.
Procena vrednosti
Veoma je značajna pravilna procena vrednosti nekretnine. Uzmite u obzir prosečnu cenu kvadrata stambenog objekta na istoj ili sličnoj lokaciji. Vrednost objekta zatim treba korigovati prema kvalitetu izrade elemenata fasade i enterijera, i u odnosu na stepen amortizacije.
Realna procena vrednosti objekta je od značaja za dalju komunikaciju sa zainteresovanim strankama, jer sugeriše da će ceo kupoprodajni posao biti korektno odrađen.
Oglašavanje na internetu
Veoma je bitno dati ponudu u vidu oglasa na dobro posećenim sajtovima. Tu ćemo definisati tip nekretnine, cenu, lokaciju na kojoj se ona nalazi kao i ono što je u glavnim crtama definiše. Preporučujemo dobro posećene sajtove kao što je Dijaspora Online jer će vaš oglas biti vidljiviji. Na ovom sajtu u kategoriji Nekretnine odaberite podkategoriju koja odgovara vašoj nekretnini. Na sajtu se već nalaze brojne nekretnine u Sbiji kao i nekretnine u inostranstvu. Ovo povećava šanse da brzo i lako prodate nekretnine.
Fotografije
Takođe je veoma bitno da fotografije budu jasne i kvalitetne. Fotografišite preko dana, u trenutku kada ima najviše dnevne svetlosti. Potrudite se da fotografije obuhvate što više detalja, kako bi zainteresovale potencijalne kupce. Kada su fotografije mutne ili se objekat ne vidi lepo, posmatrač oglasa brzo prelazi na sledeći oglas.
Društvene mreže
Na povećanje vidljivosti vaše nekretnine u velikoj meri utiču i društvene mreže. Pošto je veliki broj ljudi prisutan na društvenim mrežama, od velikog je značaja da se Vaša nekretnina nađe na njima. Ako ste već objavili oglas, recimo, na Dijaspora oglasima, možete isti taj oglas jednim klikom da podelite na fejsbuku.
Pri obilasku objekta potrebno je da istaknemo i sve pogodnosti koje određeni stambeni objekat poseduje – funkcionalnost, energetsku efikasnost, kvalitet izolacije, zidnih, podnih obloga…
Izvor: PR text